Ne deranjează căsătoriile homosexuale?

1

  1. De unde ştii că mă deranjează „căsătoria” ta? Presupunerea ta este greşită. Alegerea ta nu mă deranjează ci fenomenul pervesităţii sexuale mă îngrijorează. Nu am ceva cu tine ca persoană. Nu eşti de inivdiat ci vrednic/ă de plâns.
  2. Eşti sigur că ştii ce este aia „căsătorie”? Căsătorie a fost definită de Creator: unirea dintre un bărbat şi o femeie. Statul nu a instituit căsătorie de aceea nu are nici dreptul de a defini sau redefini căsătoria. „Joaca de-a căsătoria” este ideea Diavolului care de fapt n-a creat şi n-a insitutit nimic bun. El se ocupă doar cu pervertirea a ceea ce Dumnezeu a creat bun. Homosexualitatea este de fapt încercarea de a perverti ceea ce Dumnezeu a creat.
  3. N-are cum să te deranjeze căsătoria mea pentru că ea este bună: aduce viaţă, creşte copii într-un climat psihic şi emoţional normal, duce la perpetuarea umanităţii. Homosexualitatea înseamnă perversiune sexuală, boală şi moarte.

Te miri că nu sunt tare bucuros de „căsătoria” ta? Am şi eu o întrebare: Dacă amândoi ne aflăm în aceeaşi barcă şi eu fac o gaură în ea, îmi dai o mână de ajutor?

Prin modul în care exprimi întrebarea dragul meu te faci şi victimă iar noi ceilalţi trebuie să ne simţim ruşinaţi. Dacă ceea ce tu promovezi ar fi cu adevărat căsătorie şi ar aduce bine societăţii, atunci ai fi victimă iar noi am fi nişte oameni rău. Realitatea este cu totul alta!

Mihail Geabou

This entry was posted in Apologetica, Lumea ca sistem, Sexualitate, Sună bine dar este fals, Tineri and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

